Wat bieden we jou?

De Vereniging Ambtenaar & Recht bestaat al sinds 2009. Wij vinden het belangrijk om contact met vakgenoten te zoeken, hebben en houden. Zodat we kennis kunnen delen en kunnen leren van elkaars ervaringen. En ook omdat contact met vakgenoten gezellig is, we het leuk vinden om ons werk goed te doen en betrokken willen blijven bij actuele ontwikkelingen. Elk jaar organiseren we een aantal hoogwaardige bijeenkomsten met actuele onderwerpen en sprekers van hoog niveau. Deze combineren we altijd met een gezellig en informeel samenzijn. Zodat je in een prettige omgeving kunt napraten over de laatste ontwikkelingen en andere dingen die je bezighouden.

Of je nu een P&O-manager van een ministerie treft, een HR medewerker van een gemeente, een student of een advocaat arbeidsrecht; er volgt altijd een interessant gesprek. Met elkaar hebben we namelijk één ding gemeen: onze interesse in het ambtenarenrecht. Het ambtenarenrecht raakt onder andere de arbeidsvoorwaarden van de overheidsmedewerker. In hoeverre heeft de overheid een bijzondere (werkgevers)positie? Actuele bijeenkomsten bieden boeiende aanknopingspunten om je kennis op dit gebied te verdiepen, praktijkervaringen met elkaar te delen en bij te praten over de laatste jurisprudentie.

Kom je ook naar één van onze thema-bijeenkomsten? We ontmoeten je graag. Of volg ons op twitter.

Lid worden

Zie je ook de voordelen van de Vereniging Ambtenaar & Recht en wil je graag lid worden? Vul dan onderstaande gegevens in en vraag direct je lidmaatschap aan!

Meer informatie over het lidmaatschap

De voordelen

• Laagdrempelig contact met vakgenoten
  • Kennis delen